GRAFIK
Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Rezerwacja jest rozumiana jedynie jako chęć podjęcia zlecenia w danym dniu. Trzeba też pamiętać, iż chętnych na daną zmianę może być więcej.
Potwierdzeniem rezerwacji terminu - wpisania na grafik - jest informacja zwrotna z biura regionalnego.
Potwierdzeniem rezerwacji terminu - wpisania na grafik - jest informacja zwrotna z biura regionalnego.
Rezerwacji wolnej zmiany można dokonać w zakładce "Wolne terminy" na Koncie Pracownika. W tym celu:
- wejdź do zakładki "Wolne terminy",
- na widocznej liście wolnych terminów zaznacz te, które Cię interesują,
- kliknij przycisk "Zgłoś rezerwację zaznaczonych terminów".
Po wysłaniu zgłoszenia zobaczysz jego podsumowanie.
UWAGA! Wysłanie rezerwacji nie powoduje automatycznego zarezerwowania terminu, a jedynie przesłanie informacji do naszego koordynatora. Po zatwierdzeniu rezerwacji przez koordynatora otrzymasz od nas informację potwierdzającą wpisanie na grafik, a zarezerwowane terminy znajdziesz w zakładce "Grafiki" na Koncie Pracownika.
- wejdź do zakładki "Wolne terminy",
- na widocznej liście wolnych terminów zaznacz te, które Cię interesują,
- kliknij przycisk "Zgłoś rezerwację zaznaczonych terminów".
Po wysłaniu zgłoszenia zobaczysz jego podsumowanie.
UWAGA! Wysłanie rezerwacji nie powoduje automatycznego zarezerwowania terminu, a jedynie przesłanie informacji do naszego koordynatora. Po zatwierdzeniu rezerwacji przez koordynatora otrzymasz od nas informację potwierdzającą wpisanie na grafik, a zarezerwowane terminy znajdziesz w zakładce "Grafiki" na Koncie Pracownika.
Rezerwacja jest rozumiana jedynie jako chęć podjęcia zlecenia w danym dniu. Trzeba też pamiętać, iż chętnych na daną zmianę może być więcej.
Potwierdzeniem rezerwacji terminu - wpisania na grafik - jest informacja zwrotna od koordynatora.
Potwierdzeniem rezerwacji terminu - wpisania na grafik - jest informacja zwrotna od koordynatora.
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Kontakt
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!