Symmetrical Job
RÓŻNICE KASJERSKIE (spłata, wyjaśnianie wątpliwości)

Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Ze względu na to, że zazwyczaj informacje odnośnie różnicy kasjerskiej, które otrzymujemy ze sklepu, ograniczają się do kwoty oraz daty jej wystąpienia, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z osobami rozliczającymi w sklepie. Tam też znajdują się wszelkie dokumenty kasowe dzienne, dlatego łatwiej jest wyjaśnić wszelkie wątpliwości.

Niedobory kasjerskie spłacane są na dwa sposoby:

  • w drodze stosownych potrąceń z wynagrodzenia,

  • poprzez wpłatę na konto windykacyjne, którego dane znajdują się w wiadomości mailowej informującej o niedoborze, jeśli takowy wystąpił (preferowane w przypadku pracowników, którzy zakończyli współpracę z naszą firmą i nie będą mieli już wynagrodzenia do wypłaty).

  • W pierwszym z przypadków spłata zapisuje się natychmiast po potrąceniu na Koncie Pracownika, w drugim – do 5 dni od daty wpłaty na konto.
    Nie znalazłeś odpowiedzi?
    Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
    Kontakt
    wstecz
    Nie masz jeszcze konta?
    Zaadzwoń do nas pod nr
    33 816 64 09,

    napisz na adres
    poczta@workprofit.pl

    lub odwiedź naszą siedzibę
    Bielsko-Biała ul. 11 Listopada 60-62.
    Formularz nie został wypełniony prawidłowo.
    Popraw lub uzupełnij wyróżnione pozycje.